INTRODUCCIÓN
O comedor é un servizo voluntario ofertado pola ANPA que leva funcionando desde hai máis de 10 anos no CEIP Valle Inclán e que, ao longo deste tempo, experimentou diversos cambios. A día de hoxe, corresponde á empresa Alimentación Saludable Galega (ARUME) a prestación do servizo de catering e á ANPA a xestión e a organización interna. Segundo o disposto no Título VII, artigo 165.e) do Regulamento de Rexime Interno compete á ANPA a elaboración deste informe para a súa aprobación por parte do Consello escolar co único fin de facilitar o bon funcionamento do servizo.
CRITERIOS DE ADMISIÓN
-Os anos nos que o número de solicitudes supere a oferta, os criterios de admisión serán os seguintes para as persoas que entreguen a reserva no prazo establecido:
1º Ter utilizado o comedor o ano anterior
2º Quedarse sen praza despois de tela solicitada o curso previo
3º Ter outros irmáns no centro
4º Número de días á semana solicitados (preferentes cantos máis días se soliciten)
5º Sorteo anual de letras de prioridade da Conselleria de Educación.
-Ademáis, cada curso confirmaranse os criterios de admisión os días previos á convocatoria de reserva de prazas para poder adaptalos a posibles situacións excepcionais.
-Se alguna persona ten alguna débeda con calquera servizo ofertado ANPA quedará excluida automáticamente da lista
-Sempre que queden prazas vacantes, poderán atenderse casos particulares co visto previo da directiva do Anpa ou da asamblea de socios.
HORARIOS
– O horario de comedor será o seguinte:
Educación Infantíl: das 13:45 ás 15:15
Educación Primaria: das 14:00 ás 15:30
Das 16:00 en diante os nenos e nenas non son responsabilidade da ANPA.
-Por motivos de organización e seguridade, a ANPA só se responsabilizará dos nenos e nenas que sexan usuarios do servicio de comedor no horario establecido e non se permitirá a permanencia dos país ou titores no recinto escolar.
ORGANIZACIÓN
– Os nenos e nenas serán distribuídos por grupos e terán cada un adxudicado unha zona de lecer e un monitor que será responsable de:
– Eses nenos e nenas
– Da correcta utilización das instalacións e dos materiais
– Recoller queixas e suxestións que puidesen aportar tanto os nenos como os país, nais ou titores referentes ao funcionamento do servizo
– Elaborar, se corresponde, os debidos informes internos e públicos nos que se reflictan as incidencias que poidan surxir
-A organización consta dun coordenador ou coordenadora e un número variable de monitores e monitoras en función do número de alumnos e alumnas que o utilizan. Nos tempos mortos (despois de comer) os nenos e nenas terán xogo libre e vixilado polos monitores.
NORMAS DE FUNCIONAMENTO
– Farase por domiciliación bancaria, na primeira semana de cada mes.
– O importe variará cada ano dependendo de varios factores: axudas oficiais, número de usuarios, seguridade social dos traballadores, empresa que preste o servizo de cociña… En todo caso, establecerase na reunión inical de cada curso que convoca a ANPA
– O cobro será por adiantado e o equivalente a sumar os días lectivos dese curso polo importe aprobado en asamblea.
– Os descontos de baixas ou días a maiores farase na facturación do mes vencido.
COMUNICACIÓNS
– Os pais, nais ou titores poden e deben estar en contacto coa ANPA para conseguir un bon funcionamento do servizo de comedor, posto que é a ANPA e non a dirección do centro quen leva a xestión. Para elo, pódeno facer das seguintes formas:
– Poñéndose en contacto co monitor responsable dos seus fillos e fillas á hora de recollelos ou co coordinador do servizo directamente se o prefiren.
– A través do boletín informativo periódico
– Falando coa ANPA nas reunións periódicas ou chamando por teléfono, nos horarios de atención ó público, ou a través do buzón ou do correo electrónico.
FALTAS E SANCIÓNS
– Consideraranse faltas as reguladas no Real Decreto 732/1995, do 5 de Maio, no seu título IV, onde quedan rexistradas as conductas contrarias as normas de convivencia no capítulo II, así como as conductas gravemente prexudiciais para a convivencia no centro no seu capítulo III. Tamén quedarán incluídas neste apartado as reguladas como tais no capítulo XII do Regulamento de Réxime Interno do CEIP Valle-Inclán, artígos 241e 245.
Dun xeito máis específico puntualizamos como faltas:
– Os actos de indisciplina, inxurias, ofensas contra calquera membro da comunidade educativa.
– A reiteración, no mesmo curso escolar, de condutas contrarias as normas de convivencia.
– A agresión física ou moral contra calquera membro da comunidade educativa.
– A falsificación ou sustración dos informes periódicos.
– Os danos causados por uso indebido ou intencionado nos locais ou materiais da comunidade educativa.
– Os actos inxustificados que interrompan ou perturben o desenvolvemento das actividades.
– O incumprimento das sancións impostas.
– A devolución de máis de dous recibos bancarios.
– A negación a comer o estabrecido anteriormente.
– O incumprimento do horario de xeito reiterado.
– En caso de faltas de orde ou disciplina por parte do alumnado, os pasos a seguir serán os seguintes e nesta orde:
1º Aviso particular e reunión co alumno ou alumna por parte do coordinador do servizo, ademáis da elaboración do traslado dun parte de incidencias á dirección do centro.
2º Aviso e reunión informativa co pai e nai por parte do coordinador.
3º Reunión entre a dirección do centro cos pai e nai do alumno (opcional).
4º Expulsión do servizo por un prazo de tempo concreto (de 1 a 3 días)
5º Expulsión definitiva do servizo.